Proponowałbym nowelizację, zmianę technologii w kwestii produkcji broni biologicznej.
W sensie aktualnie mamy tak:
Program broni biologicznej X - pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu X - koszt: 25 mln ¥
vs.
Medycyna X - zwiększamy przyrost naturalny o 1% na każdy poziom, chronimy przed atakiem bronią biologiczną poziomu X - koszt: 5 * poziom mln ¥
Z powyższego wychodzi, że jeżeli ktoś rzeczywiście zainteresuje się pójść w ścieżkę biologiczną, ma niewspółmiernie większe koszty przy relatywnie niskiej skuteczności gdyż cel najpewniej ma już tą medycynę. Właściwie podbicie medycyny do II poziomu sprawia, iż kraj jest zabezpieczony przed bronią biologiczną, gdyż ta staje się nieekonomiczna (pomijając aspekt działania for fun czy fabularnie)
Stąd moja propozycja, zmiany:
"pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu X" zmienić na "pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu 2X"
Sprawia to, że już pierwszy poziom może być niepokojący dla państw, które nie ruszyły aspektu od startu, a II poziom może być niebezpieczny nawet w mid game i wymagać pospiesznego nadganiania i opracowania technologii. III właściwie to światowy kryzys i realny straszak.
W sensie aktualnie mamy tak:
Program broni biologicznej X - pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu X - koszt: 25 mln ¥
vs.
Medycyna X - zwiększamy przyrost naturalny o 1% na każdy poziom, chronimy przed atakiem bronią biologiczną poziomu X - koszt: 5 * poziom mln ¥
Z powyższego wychodzi, że jeżeli ktoś rzeczywiście zainteresuje się pójść w ścieżkę biologiczną, ma niewspółmiernie większe koszty przy relatywnie niskiej skuteczności gdyż cel najpewniej ma już tą medycynę. Właściwie podbicie medycyny do II poziomu sprawia, iż kraj jest zabezpieczony przed bronią biologiczną, gdyż ta staje się nieekonomiczna (pomijając aspekt działania for fun czy fabularnie)
Stąd moja propozycja, zmiany:
"pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu X" zmienić na "pozwala tworzyć konstrukcje broni biologicznej do poziomu 2X"
Sprawia to, że już pierwszy poziom może być niepokojący dla państw, które nie ruszyły aspektu od startu, a II poziom może być niebezpieczny nawet w mid game i wymagać pospiesznego nadganiania i opracowania technologii. III właściwie to światowy kryzys i realny straszak.


