![[Obrazek: qwlAkRX.png]](https://i.imgur.com/qwlAkRX.png)
Asan to czynny żołnierz mandżurskich wojsk zmechanizowanych, człowiek, który przetrwał więcej bitew, niż większość jego towarzyszy zdołała przeżyć (3). Gdy rozpoczęła się wojna z Balhae, a jego jednostki zniszczone były raz za razem, otrzymał rozkaz: reprezentować Mandżurię w Turnieju Żelaznej Pięści. Dla dowódców był to sposób na utrzymanie ducha wojownika w armii; dla niego — jedyna szansa na przeżycie. Chce przetrwać dłużej niż pozwoliłby mu front. Każde zwycięstwo to dzień życia więcej — a każda porażka może oznaczać tylko i wyłącznie koniec. Wie, że bez wykonana rozkazu żołnierz zmechu nie może wrócić.
Zmechokopter technika używana do szybkiej eliminacji piechoty na polu bitwy. Asan wykonuje serię trzech niskich, szybkich kopnięć z pełną siłą. Pierwsze dwa kopnięcia służą do destabilizacji kolan i kostek przeciwnika, a trzecie, wzmocnione, ma go powalić na ziemię.
Rozkazy z Harbinu To cios desperacji, ale i najwyższej dyscypliny. Asan, na chwilę ignorując ból, aktywuje tryb szału bojowego, który na krótko zwiększa jego siłę i wytrzymałość kosztem stabilności. Następuje szarża zakończona potężnym, oburęcznym uderzeniem w głowę lub korpus. To cios typu "wszystko albo nic", odzwierciedlający, że życie Asana zależy od wykonania rozkazu.
Siła Ognia Asan wykorzystuje ciężar swojego pancerza i dyscyplinę wojskową. Jest to szybkie, fałszywe wycofanie się, po którym następuje brutalne uderzenie z barku lub pięścią