2025-05-08, 23:20
Pierwociny: na razie tylko PP, tak jak to przemyślałem. Będę powoli dawał aktualizacje, jak będę wrzucał to będę wrzucał w nowym poście całość nowości.
Oczywiście można w tym temacie komentować.
Ważna uwaga: przypominam że cn. 10 mln ludności, 50 WP start.
... przybliżam się że liczba ludności na start średnio będzie raczej koło 15-18 mln. Niektórzy mogą mieć powyżej 20-25.
Oczywiście można w tym temacie komentować.
Ważna uwaga: przypominam że cn. 10 mln ludności, 50 WP start.
... przybliżam się że liczba ludności na start średnio będzie raczej koło 15-18 mln. Niektórzy mogą mieć powyżej 20-25.
Cytat:--- Punkty prosperity ---
W trakcie tury możemy na każdą dziedzinę przeznaczyć tylko 1 albo 2 PP. Wykorzystanie akcji za 2 PP wyklucza możliwość wzięcia akcji za 1 PP. Podobnie nie można wziąć kilku akcji za 1 PP z tej samej dziedziny.
- Stabilność I: +10% stabilności
- Stabilność II: zakładamy nowe centrum
- Bogactwo I: +20 mln $ ALBO +2*X mln $, gdzie X to liczba pełnych mln ludności w państwie.
- Bogactwo II: j/w, z dodatkowym +10 mln $ za każde kontrolowane centrum finansowe/handlowe
- Przemysł I: +1 WP w centrach przemysłowych
- Przemysł II: jw. oraz +50 WP na potrzeby wyliczenia bazy przemysłowej w tej turze
- Nauka I: +3 postępu badań w dowolnym slocie albo proponujemy nową technologię specjalną do wyceny przez MG
- Nauka II: jw. oraz +1 slot naukowy w tej turze
- Wojska lądowe I: +3 postępu badań technologii z wojsk lądowych oraz możemy dodać albo usunąć jedną doktrynę dotyczącą wojsk lądowych
- Wojska lądowe II: jw. oraz +1 um. dowolnego generała wojsk lądowych oraz +1WP w centrach zbrojeniowych
- Lotnictwo I: +3 postępu badań technologii z lotnictwa oraz możemy dodać albo usunąć jedną doktrynę dotyczącą lotnictwa
- Lotnictwo II: jw. oraz +1 um. dowolnego generała lotniczego oraz +1WP w centrach lotniczych
- Flota I: +3 postępu badań technologii z floty oraz możemy dodać albo usunąć jedną doktrynę dotyczącą floty
- Flota II: jw. oraz +1 um. dowolnego admirała oraz +1WP w centrach stoczniowych
- Wywiad I: +6 postępu akcji wywiadowczej w wybranym slocie LUB +2 do kontrwywiadu w przyszłej turze.
- Wywiad II: jw. oraz +1 slot wywiadowczy
- Kolonizacja I: +1 kolonizowana prowincja w turze
- Kolonizacja II: jw. oraz +2 WP w jednej ze skolonizowanych prowincji w tej turze